وحدت سبز

تحلیل جنبش سبز

وحدت سبز

تحلیل جنبش سبز

خود زنی فتنه گران در ۲۵ بهمن

خود زنی فتنه گران در ۲۵ بهمن

 
جلسه ی هماهنگی بین گروهکهای ضد انقلاب برگزارشده است
به تازگی وپس از اعلام فراخوان موسوی و کروبی در مورد ۲۵ بهمن جلسه ی هماهنگی بین گروهکهای ضد انقلاب،ازجمله حزب منحله دمکرات، کومله، پژاک و نفاق برگزارشده است. 

 حاکی از آن است که جریان وابسته به میرحسین موسوی که درصدد به راه اندازی غائله در ۲۵ بهمن با دروغ بزرگ حمایت از مردم مصر و تونس است در نظر دارد تا با یک خودزنی دسته جمعی ضمن دادن آدرس غلط به طرفداران خود مبنی بر برخورد حکومت با آنها با مظلوم نمایی ضمن کم کردن فشار از روی حامی منطقه ای خود (اسرائیل) فضا را برای ادامه آشوبگری و دور کردن اذهان از انقلاب اسلامی مردم مصر و تونس تهییج نمایند. 

بنابراین گزارش شنیده شده که با وجه به روابط خوب میرحسین موسوی با سران گروهک کومله و ارتباطی که وی ا زمدتها پیش با آنها گرفته بود این گروک تروریستی در آستانه ۲۶ بهمن سالروز تاسیس خود هسته های مخفی خود جهت انجام فعالیت های تبلیغی و خرابکاری وارد کشور کرده تا در روز ۲۵ بهمن که قرار است موسوی و همپالگی هایش به خیابان بیایند نقشه شوم خود را در مورد حرکت احتمالا انتخاری عملی کنند. لازم به ذکر است سران این گروهک در اظهاراتی مدعی شدند قصد دارند برخی از مزدوران خود را به منظور انجام اقدامات ایذایی و خرابکارانه وارد کشور نمایند. 

همچنین شنیده شده که به تازگی وپس از اعلام فراخوان موسوی و کروبی در مورد ۲۵ بهمن جلسه ی هماهنگی بین گروهکهای ضد انقلاب،ازجمله حزب منحله دمکرات، کومله، پژاک و نفاق برگزارشده است. 

دراین جلسه گروهک های ضد انقلاب از سران منافقین خواسته اند تا یک نوع مواد منفجره که به اندازه بسیار کوچک باشد، تهیه و دراختیار عناصر ضد انقلاب قراردهند؛ تا برای اهداف خرابکارانه در روز ۲۵ بهمن مورد استفاده قرار دهند.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد