وحدت سبز

تحلیل جنبش سبز

وحدت سبز

تحلیل جنبش سبز

کشف ۳ تیم تروریستی


منافقین و ضدانقلاب در حرکت انتحاری جدید و طبق امریه صادره از خارج کشور نامه ای را منتشر و ادعا کردند خواستار تجمع اعلام همبستگی با مردم مصر و تونس هستند.

 

 این رویکرد منافقانه که سرپوشی برای خوش خدمتی به آمریکا و رژیم صهیونیستی است با حمایت بی نقاب رژیم صهیونیستی و دارودسته ریگی و مسعود رجوی و ربع پهلوی همراه شد.
در این تجمع سران داخلی و خارجی ان صراحتا اعلام کرده اند که به دنبال براندازی نظام هستند و به همین دلیل نیز مورد تشویق همراه با سوت وکف اربابانشان قرار گرفتند.

اما این دست و پازدن نابخردانه برای چیست؟
پس از راه پیمائی ۲۲ بهمن ایران و مصر و سقوط رژیم مبارک، رژیم صهیونیستی که مهم‌ترین هم‌پیمان خود را از دست داد، تلاش دارد تا پادوهای خود را برای انتقام‌گیری وارد صحنه نماید.
عملیات اغتشاشگرانه بعد از راهپیمائی روز ۲۲ بهمن نیز در همین راستا قابل تحلیل است.نجات رژیم صهیونیستی انقدر اهمیت دارد که همه عمال تروریست داخلی و خارجی کنار هم جمع شدند.در همین رابطه نیروهای امنیتی چند تیم تروریستی را طی چند روز گذشته کشف و منهدم کردند.این در حالی است که ریگی ودار دسته اش تهدید کردند که حاضرند همپای موسوی و کروبی عملیات انتحاری و بمب گذاری انجام دهند.
گزارش ها حاکی از آن است که اخیرا چند تیم متشکل از تعدادی از عناصر فعال وابسته به گروهک تروریستی منافقین طی یک عملیات گسترده امنیتی دستگیر شدند.
مطابق این گزارش فردی به نام «س- الف» (معروف به بختاش) که در پوشش و به عنوان دبیر گروهکی موسوم به نهضت سبز ایران فعالیت می کرد ، همراه با تعدادی از اعضای گروهک بازداشت شدند.
ضمناً تیم دیگری که به قصد انجام عملیات ترور در تجمعات مربوط به فتنه گران وارد کشور شده بود نیز مورد شناسائی قرار گرفته است. یکی از اهداف این گروه ، شناسایی برخی از دختران و پسران جوان و فعال در تجمعات فتنه گران و اقدام به ترور آنها در صحنه ، سپس انتساب آن به نیروهای امنیتی و انتظامی نظام بوده است .

از این رو روزگذشته پس از اعلام حمایت تیم ریگی ربع پهلوی هم وارد بازی شد واز صهیونیست های وطنی در ایران حمایت کرد.این در حالی است که چند روز پیش سخنگوی کاخ سفید نیز با منافقین داخل ایران اعلام همبستگی کرده بود.
این عمله های جنایتکار با هدف حمایت از رژیم صهیونیستی مجهز و حمایت شدند.رژیم صهیونیستی رأساً از طریق یک حلقه واسط در ایران به دنبال انتقام‌گیری از مردم مصر بوده و درصدد است تا با ایجاد انحراف در رسانه های خارجی و معطوف کردن مسائل دنیای اسلام به تجمع ضدانقلاب در ایران ماجرای مصر را به حاشیه ببرد.
کسانی که سال گذشته در ماجرای حمایت از مردم غزه ماموریت یافتند شعار نه غزه و نه لبنان سر دهند اینبار نیز پس از افشای پول دستی گرفتن از محمود عباس یارغار اسرائیل، دستور گرفتند تا در حرکت مزورانه و منافقانه در درحمایت از مردم مصر و تونس راه پیمائی براه بیاندازند.

اما این کار چند فایده اساسی برای اسرائیل دارد.از یک سو ماجرای تحرکات در مصر به حاشیه می رود.از سوی دیگر تصمیم دارند اینطور نمایش دهند که ایران که خود را حامی اسلام گرائی در مصر می داند از داخل همصدا با اسرائیل است و برای همین ساده لوحانه پادوهای خود را بسیج کرده اند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد