وحدت سبز

تحلیل جنبش سبز

وحدت سبز

تحلیل جنبش سبز

واکنش امام (ره) به راهپیمایی‌های غیرقانونی

واکنش امام (ره) به راهپیمایی‌های غیرقانونی

 

بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران همیشه نسبت به اقدامات غیرقانونی و آشوب طلبانه از سوی گروه‌های سیاسی واکنش تندی نشان می‌دادند و از مردم می‌خواستند تا با این افراد برخورد کنند.

به عنوان مثال، ایشان در سالگرد قیام تاریخی ۱۵ خرداد و در واکنش به برخی تحرکات‌ گروهک‌های سیاسی و اغتشاشگر، پیامی را خطاب به مردم منتشر و اعلا کردند: «اینک باز تفاله‏هاى رژیم خونخوار سابق در صددند که با کمک و همکارى‏ گروهکهاى واپسزده و قلمداران غرب و شرق‏زده، تجدید حیات کنند و با قلمهاى به ظاهر خلقى و زبانهاى فریبنده، در خارج و داخل، جمهورى اسلامى را متزلزل کنند و در جهان، جمهورى ما را رژیمى ظالمانه و بد‌تر از رژیم پهلوى معرفى کنند و افکار عمومى را مشوش و به ابرقدرت‌ها مشروعیت دخالت در امور کشور دهند.

اینان با نام آنکه در ایران، قانونى نیست و در ایران حکومت جنگل پابرجاست و به نام آنکه تمام نهادهاى جمهورى، بر خلاف قوانین دنیا، به غارت اموال و اتلاف نفوس دست زده‏اند، مى‏خواهند راه را براى اربابان خود یا ابرقدرت شرق و بلوک کمونیست یا ابرقدرت غرب و بلوک سرمایه دارى باز کنند و ایران عزیز را با اسم آزادى که مراد آنان بى‏بند و بارى است به لجن بکشند و ملت مسلمان را از صحنه خارج کنند.

اینان، آزادى مسلح بودن در مقابل حکومت اسلامى و آزادى در ایجاد اغتشاش را مى‏خواهند. اینان آزادى ژ- ۳ براى نابودى اسلام و جمهورى اسلامى را مى‏خواهند و این آزادى‌‌‌ همان است که پیامبران و اسلام و رهبران آن، در سرتاسر تاریخ با آن به جنگ برخاسته‏اند و خود را فدا کرده‏اند، و ما نیز به حکم پیروى از آنان در صحنه هستیم. و غربزدگان آزادى به شکل غرب که حتى آزادى جنسى به حد فجیع آن و آزادى مراکز فحشا را طالبند، اسلام و جمهورى اسلامى مخالف ایده‏هاى حیوانى آنان است.»

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد