وحدت سبز

تحلیل جنبش سبز

وحدت سبز

تحلیل جنبش سبز

تنفس مصنوعی برای زنده نگه داشتن فتنه در دانشگاه‌ها


تلاش فتنه‌گران برای آشوب در دانشگاه‌ها در روز ولنتاین، در حالی صورت می گیرد، که در مراسم‌های قبلی اغتشاشگران، برای زنده نگه داشتن فتنه در صحن دانشگاه‌ها، با نه بزرگ دانشجویان مواجه شدند.

از دانشگاههای مختلف خبرهایی حاکی از تدارک جریان موسوم به سبز برای دعوت از دانشجویان جهت راهپیمایی غیرقانونی در روز دوشنبه 25 بهمن ماه رسیده است.

 در این ارتباط اعضای انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران از طریق ایمیل و اطلاع رسانی در صفحه فیس بوک خود، دیگر دانشجویان را برای حضور در این راهپیمایی دعوت و تهییج می نمایند.

 

این افراد در سطح دانشگاه با حضور در جمع های دانشجویی، و برقراری ارتباط کلامی، آنها را به این راهپیمایی دعوت می نمایند.همچنین از دانشگاه آزاد واحد تهران مرکز خبرهایی مبنی بر پخش اطلاعیه حضور در راهپیمایی غیر قانونی روز دوشنبه 25 بهمن ماه رسیده است.

 

بر اساس گزارش های رسیده، شنبه 23 بهمن ماه در سلف سرویس دانشجویی این دانشگاه اطلاعیه هایی بین دانشجویان توزیع شده بود که از دانشجویان برای حضور در راهپیمایی 25 بهمن ماه دعوت گردیده است.

 

علاوه بر این، اعضای تشکل افراطی انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد واحد تهران مرکز در صفحه فیس بوک خود که به نام «دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکز» ثبت گردیده است، ضمن معرفی اعضای بسیج دانشجویی و دانشجویان حزب اللهی این دانشگاه، با هدف برخورد با آنها در خصوص این راهپیمایی از دانشجویان و اقشار مختلف دعوت کرده اند.

 

بررسی وضعیت دیگر دانشگاه های تهران نیز حاکی از عدم فعالیت محسوس جریان موسوم به سبز در دانشگاه ها دارد.

لازم به ذکر است با بررسی وضعیت دانشگاه ها به نظر می رسد جریان موسوم به سبز در دانشگاههای آزاد با توجه به مسائل اخیر این دانشگاه و نوع نگاه ریاست عالی این دانشگاه، فضا برای فعالیت های ساختارشکنانه بیش از دانشگاههای دولتی فراهم باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد