وحدت سبز

تحلیل جنبش سبز

وحدت سبز

تحلیل جنبش سبز

فقط مونده خود شیطان حمایت کنه!



گروهک ریگی، منافقین، رضا ربع پهلوی و مقام‌های ارشد کاخ سفید با حامیان مبارک که قرار بود برای خارج کردن او از انزوا به خیابان بیایند، اعلام حمایت و پیوستگی کردند.

در حالی که مردم ایران در سراسر کشور از مراکز استان‎ها گرفته تا شهرها و حتی روستاهای مختلف کشور، روز 22 بهمن به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و همچنین پیروزی بیداری اسلامی در مصر و تونس به خیابان‎ها آمده و در حمایت از مردم مصر و انقلاب اسلامی راهپیمایی کردند، سران فتنه در اقدامی منفعلانه تلاش کردند تا با جدا کردن صف خود از صف مردم ایران، روز ولنتاین را روز اجتماع خود و حامیان فتنه به بهانه حمایت از مردم مصر و تونس اعلام کنند.

درخواست مجوز از دولت برای این حضور خیابانی اختلاف‌های زیادی در لایه‌های مختلف جریان فتنه ایجاد کرد و برخی از آن‌ها معتقد بودند این کار مشروعیت بخشیدن رسمی به دولتی است که بیش از 20 ماه آن را نامشروع خوانده‌ایم.

در عین حال، سقوط مبارک نیز انگیزه‌های سران داخلی فتنه را برای این حضور خیابانی به‌شدت کاهش داده و در حالی که این افراد قصد داشتند با برگزاری تجمع و خارج کردن مصر و حسنی مبارک از کانون توجه افکار عمومی و انتقال توجه‌ها به سمت ایران متحد استراتژیک رژیم صهیونیستی را از بحران خارج کنند، پس از سقوط دیکتاتور مصر، انگیزه خود را از دست داده‌اند.

همچنین اختلاف‌های خاتمی با موسوی و کروبی نیز که از قبل وجود داشت، پس از این تصمیم آن‌ها افزایش یافته است.

هم‌زمانی این فراخوان برای روز 25 بهمن با تجمع روز 25 بهمن 57 منافقین و سلطنت‌طلبان مقابل منزل امام نیز مورد توجه برخی رسانه‌ها قرار گرفته است. رهبر معظم انقلاب در سخنان 19 دی سال گذشته خود فرمودند: «در داخل، جناح‌هاى ضد دین، از توده‌‌‌‌اى بگیر تا سلطنت‌‌‌‌‌طلب، تا بقیه‌‌‌‌ى اقسام و انواع بى دین‌‌‌‌ها کجا ایستاده‌‌‌اند؟ یعنى همان کسانى که از اول انقلاب با انقلاب و با امام دشمنى کردند، سنگ زدند، گلوله خالى کردند، تروریسم راه انداختند. سه روز از پیروزى انقلاب در 22 بهمن (۲۵ بهمن ماه) گذشته بود، همین آدم‌ها با همین اسم‌ها آمدند جلوى اقامتگاه امام در خیابان ایران، بنا کردند شعار دادن؛ همان‌ها الان مى آیند توى خیابان، علیه نظام و علیه انقلاب شعار می‌دهند! چیزى عوض نشده.»

در عین حال، گروهک تروریستی ریگی با پخش ویدئویی، ضمن اعلام حمایت از فراخوان اغتشاش در روز 25بهمن اعلام کرد: ما کسانی را داریم که آماده‌اند به سینه‌هایشان بمب ببندند و این جنایتکاران را به سزای اعمال ننگین و منفورشان برسانند.

رضا ربع پهلوی فرزند شاه مخلوع ایران نیز با انتشار بیانیه‌ای از فراخوان سران داخلی فتنه برای اغتشاش در روز دوشنبه حمایت کرد و گفت: امیدوارم که رژیم در مخالفت با راهپیمایی مسالمت آمیز شما برای شرکت در شادکامی مردم آزاده و آزاد شده‌ی مصر اصرار نورزد.

همچنین مقام‌های کاخ سفید نیز به‌عنوان عناصر اصلی و طراح جریان فتنه در داخل ایران پس از ناکامی در حوادث سال گذشته و شکست بزرگ در برکناری متحد اصلی خود در شمال افریقا و مرزهای اسرائیل، از تجمع یوم النفاق حمایت کردند.

تام دانیلون، مشاور امنیت ملی اوباما روز گذشته با صدور بیانیه ای از خواست برای تجمع مجوز داده شود. کاخ سفید روز جمعه نیز با مقایسه حمایت حکومت ایران از معترضان مصری و نحوه برخورد آن با مخالفان داخلی، جمهوری اسلامی را به "دورویی" متهم کرد.

جو بایدن، معاون رئیس جمهوری آمریکا هم در سخنانی از حکومت ایران خواست به برای راهپیمایی مجوز بدهد و زندانیان سیاسی را آزاد کند.

رابرت گیبس سخنگوی کاخ سفید نیز گفت حکومت این کشور باید به مردم اجازه دهد تظاهرات مسالمت آمیز برگزار کنند. وی با اشاره به تحولات اخیر در ایران گفتحکومت این کشور از اراده مردم در هراس است.

تامی ویتور سخنگوی شورای امنیت ملی ایالات متحده نیز گفته است که موج اخیر بازداشت ها و تلاش دولت ایران برای مسدود کردن مجاری بین المللی اطلاع رسانی نشانه دورویی رهبران ایران است.

حمایت یکپارچه منافقین، گروهک ریگی، سلطنت‌طلبان و مقام‌های کاخ سفید از درخواست عوامل داخلی فتنه در حالی است که آخرین حضور خیابانی جدی این جریان در سطح خیابان در روز عاشورای 88 بود که عوامل میدانی و حرمت‌شکن آن روز نیز عمدتاً از منافقین و بهایی‌ها بودند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد