وحدت سبز

تحلیل جنبش سبز

وحدت سبز

تحلیل جنبش سبز

واکنش نبوی به تقاضای موسوی و کروبی برای برگزاری راهپیمایی

واکنش نبوی به تقاضای موسوی و کروبی برای برگزاری راهپیمایی

 

قائم مقام جامعه اسلامی مهندسین گفت: کسانی که درخواست مجوز برای راهپیمایی 25 بهمن کردند مردگان سیاسی بیش نیستند و مردم ما این افراد را کاملاً شناخته اند و با حضور در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن پاسخ دندان شکنانه ای به فتنه گران سال 88 دادند.

قائم مقام جامعه اسلامی مهندسین درخواست کنندگان برای برگزاری راهپیمایی 25 را مردگان سیاسی پنداشت که حضور مردم در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن پاسخ دندان شکنانه ای به آنها داد.

قائم مقام جامعه اسلامی مهندسین به باشگاه خبرنگاران در خصوص درخواست مجوز موسوی و کروبی برای راهپیمایی 25 بهمن گفت: کسانی که درخواست مجوز برای راهپیمایی 25 بهمن کردند مردگان سیاسی بیشتر نیستند.


عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در ادامه افزود: سران فتنه برای جامعه ما مردگان سیاسی محسوب می‌شوند و بهترین کار این است که صحبتی در مورد آنها و تقاضاهای غیر قانونی شان نشود.


نبوی یا اشاره به اینکه پیام ساختار شکنان و قانون گریزان هیچ ارزشی برای ملت مصر ندارد، خاطرنشان کرد: مردم ما این افراد را کاملاً شناخته اند و شعارهای ساختار شکنانه آنها را در فتنه 88 فراموش نکرده اند و با حضور پرشعور در 22 بهمن پاسخ دندان شکنانه به فتنه گران سال 88 دادند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد