وحدت سبز

تحلیل جنبش سبز

وحدت سبز

تحلیل جنبش سبز

حتی اصلاح طلبان هم به پروژه جدید سران فتنه اهمیتی ندادند!


فعالان سیاسی اصلاح طلب با ارزیابی حضور پرشور و معنا دار ملت قدرشناس ایران در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن، بیانیه اخیر موسوی و کروبی در راستای اغتشاش آفرینی مجدد را غیر قانونی و در راستای اهداف دشمنان نظام و انقلاب اسلامی دانستند و تاکید کردند: پروژه ی جدید فتنه انگیزانه ی موسوی و کروبی از هم اکنون با شکست مواجه خواهد شد چرا مردم با حضور گسترده و چشمگیر مردم خود در سالگرد پیروزی انقلاب پاسخی محکمی به یاوه گوی های اخیر آنها دادند.

*بیانیه تجمع 25 بهمن ماه موسوی و کروبی غیر قانونی است

در همین ارتباط عضو شورای مرکزی مجمع نیروهای خط امام (ره) گفت: درخواست مجوز کروبی و موسوی از وزارت کشور برای تجمع 25 بهمن به بهانه حمایت از مردم و انقلاب مصر و فلسطین غیر قانونی است.

حجت الاسلام هادی غفاری عضو شورای مرکزی نیروهای خط امام (ره) در گفتگویی با تاکید بر اینکه برنامه های احزاب در ایران همواره باید با مجوز وزارت کشور انجام پذیرد گفت: موسوی و کروبی نتوانسته اند از وزارت کشور مجوزی برای 25 بهمن ماه بگیرند و برگزاری چنین تجمعی غیر قانونی است.

 وی خاطر نشان کرد: ملت ایران در هیچ برنامه ای که مجوز رسمی نداشته باشند حضور نخواهند یافت.

*عضو فراکسیون اقلیت مجلس شورای اسلامی: از هم اکنون پروژه موسوی و کروبی با شکست مواجه شده است

در ادامه عضو فراکسیون اقلیت مجلس شورای اسلامی افزود: پروژه کروبی و موسوی برای دعوت مردم به بهانه حمایت از انقلاب مصر با حضور میلیونی مردم در راهپیمایی 22 بهمن ماه با شکست مواجه شده است.

حجت الاسلام داوود محمد جانی نماینده مردم آباده در مجلس شورای اسلامی در گفتگو یی ما اظهار داشت: مردم با حضور چشمگیر در راهپیمایی 22 بهمن ماه در اقصی نقاط کشور بار دیگر صحنه دفاع از انقلاب اسلامی را در جهان به خصوص کشورهای اسلامی منطقه به نمایش گذاشته اند.

 وی با بیان اینکه بیانیه های کروبی و موسوی همچون کوبیدن آب در هاون بیهوده است اظهار داشت: مردم انقلابی ایران یک بار دیگر با حضور پرشور خود در صحنه نقشه های فتنه گران را نقش برآب کرده اند.

وی  با بیان اینکه موسوی و کروبی در کشور به دنبال تفرقه انگیزی هستند، تصریح کرد: سران فتنه بدانند که بیانیه های آنان در رفتار و اراده انقلابی مردم ایران هیچ تاثیری نخواهد گذاشت.

عضو فراکسیون اقلیت مجلس شورای اسلامی اذعان داشت: ملت ایران با راهپیمایی خود با تمام توان از انقلاب های مصر و فلسطین حمایت کرده اند و تجمع دیگری در کشور برای حمایت از مسلمانان نیاز نیست.

*مردم به یاوه گویی های موسوی و کروبی توجه نمی‌کنند

همچنین عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی با بیان اینکه مردم با شرکت در مراسم سی و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به فرمان رهبر فرزانه خود لبیک گفتند افزود: مردم دلیلی نمی بینند به جای کلام شیرین رهبر فرزانه خود به یاوه گویی های موسوی و کروبی گوش کنند.

محمد رئوف قادری در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران راهپیمایی مردم ایران را در روز 22 بهمن بیانگر وفاداری به آرمان های انقلاب است، اظهار داشت: جامعه ایران شهری و روستایی، پیر و جوان دل در گرو حقیقت برخواسته و مطالبات همیشگی خود یعنی استقلال ،آزادی و جمهوری اسلامی مهر تائید زدند.

عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی با بیان اینکه ملت به فرمان ولی امر خود در نماز جمعه هفته گذشته لبیک گفتند تصریح کرد: حقیقتاً مردم دلیلی نمی بینند به جای کلام شیرین رهبر فرزانه خود به یاوه گویی افرادی چون موسوی و کروبی گوش کنند چرا که ملت می‌داند که حضورش چطور دیگر ملت های جهان را در اقصی نقاط جهان بیدار کرده است.

*بیانیه های موسوی و کروبی در راستای اهداف دشمنان نظام و انقلاب

در ادامه عضو شورای مرکزی حزب همبستگی با بیان اینکه مردم با حضور پرشور خود در روز 22 بهمن خط بطلان به خواسته های دشمنان کشیدند اذعان داشت: بیانیه های موسوی و کروبی در راستای اهداف دشمنان نظام و انقلاب است.

همایون ابوسعیدی در گفت و گو یی افزود: حضور مردم انقلابی در سطح خیابانها در روز 22 بهمن بیانگر اینست که ملت ایران همواره آگاه به مسائل گوناگون و حامی سران سه قوه و نظام جمهوری اسلامی ایران هستند.

وی در ادامه برگزاری هرگونه راهپیمایی به غیر از راهپیمایی 22 بهمن را زشت و قبیح دانست: همه باید در یک روز آن هم روز 22 بهمن با هدف دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی، امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی وارد صحنه شوند و الا برگزاری هر مراسمی به جز 22 بهمن به معنای ایجاد دو دستگی و اختلاف است.

عضو شورای عالی حزب همبستگی با بیان اینکه بیانیه موسوی و کروبی برای حضور فتنه گران در راستای خشنودی دشمن انقلاب و نظام است اظهار داشت: نخبگان سیاسی باید همواره هوشیار و عاقل باشند و بدانند که در چه مسیری قرار گرفته اند و قطعاً هم صدایی با موسوی و کروبی در روز 25 بهمن به معنای دلدادگی به دشمنان و رنجیدگی مردم است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد