وحدت سبز

تحلیل جنبش سبز

وحدت سبز

تحلیل جنبش سبز

پیش بینی لس آنجلس تایمز از شکست سناریوی اخیر سران فتنه

 
سناریوی اخیر سران فتنه


پایگاه خبری لس آنجلس تایمز در گزارشی درباره حضور بی شمار مردم در راهپیمایی روز جمعه نوشت: مردم ایران با حمایت از مردم مصر و راهپیمائی ضد آمریکایی خود با برگزاری راهپیمایی جداگانه سران فتنه مخالفت کردند و علیه آن شعار دادند.
پایگاه خبری لس آنجلس تایمز در گزارشی با پوشش خبری  حضور ایرانی ها در سالگرد انقلاب اسلامی نوشت: مردم ایران با حضور خود در شهرهای مختلف ایران علاوه بر گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب 1979، حمایت خود را از اعتراضات مردمی مصر و تونس نیز ابراز کردند.

در این تظاهرات ضد آمریکایی که در آن رئیس جمهور ایران، محمود احمدی نژاد نیز به ایراد سخنرانی پرداخت مردم با در دست داشتن پلاکاردها، پرچم ها، بالون های رنگی  و عکس های آیت الله خامنه ای، علاوه بر شعارهای ضد آمریکایی و ضد اسرائیلی از قیام مردم مصر نیز حمایت کردند و حسنی مبارک را دست نشانده آمریکا خواندند.

این گزارش در ادامه با اشاره به درخواست تظاهرات جداگانه از سوی سران فتنه نوشت: ایرانی ها همچنین با شعارهای خود علیه موسوی و کروبی که درخواست راهپیمایی در حمایت از مردم مصر کرده اند، به این نکته اشاره داشتند که مردم ایران حمایت همه جانبه خود را از قیام مردم مصر ابراز داشتند و دیگر نیازی به تظاهرات دیگری نیست.

مردم در میدان آزادی با در دست داشتن عکس هایی از اوباما و مبارک در کنار هم مخالفت خود را با مبارک ابراز داشتند و به مبارک "نه" گفتند.

این گزارش همچنین نوشت: محمود احمدی نژاد رئیس جمهوری ایران هم در سخنرانی خود گفت که خاورمیانه اسلامی جدید بدون دخالت آمریکا و اسرائیل به وجود آمده است.

این گزارش با اشاره به تظاهرات مردم در حمایت از مردم مصر و تونس نوشت: مردم ایران در روز جمعه با شعارهای خود مخالفتشان را با برگزاری تظاهراتی جداگانه تایید کردند بنابراین  پیش بینی می شود سناریوی اخیر فتنه گران با شکست روبرو شود.



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد