وحدت سبز

تحلیل جنبش سبز

وحدت سبز

تحلیل جنبش سبز

پاسخ ناطق نوری به پروژه جدید اپوزیسیون و غربی ها


رئیس دفتر بازرسی مقام معظم رهبری خطاب به اپوزیسیون و غربی ها گفت:برخی اختلاف سلیقه های داخل موجب امیدواری شما نشود چرا که برای ملت ایران، انقلاب و منافع ملی همچنان اصل بوده و بر حفظ وحدت خود اصرار می ورزند.

علی اکبرناطق نوری در گفتگو یی افزود: ملت ایران با راهپیمایی خود ضمن اثبات وحدت خود پایبندی خود به اصول اولیه انقلاب را به جهانیان یادآوری کردند.
ناطق نوری با اشاره به حضور پرشور و نشاط مردم در راهپیمایی 22 بهمن ماه اظهار داشت: ملت ایران پرنشاط تر از سال های قبل همواره از اصول و ارزشهای انقلاب دفاع می کنند.
رئیس دفتر بازرسی مقام معظم رهبری تصریح کرد: مردم با راهپیمایی خود بر مسئولین اثبات کردند که از آنان جلوترند چرا که با همه اختلاف سلیقه ها در منافع ملی و ارزشهای انقلاب اختلافات کنار گذاشته می شود و کنار هم راهپیمایی می کنیم.
وی تأکید کرد: مردم با راهپیمایی خود به مسئولان گوشزد کردند، تا با رعایت هر چه بیشتر  وحدت، سعی کنند اختلاف سلایق منجر به امیدوار شدن دشمنان نشود.
ناطق نوری با اشاره به پیام مردم به اپوزیسیون و غربی ها خاطر نشان کرد:برخی اختلاف سلیقه های داخل موجب امیدواری شما نشود چرا که کماکان انقلاب و منافع ملی برای ما اصل بوده و با حفظ وحدت انقلابمان را از هر گزندی حفظ خواهیم کرد

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد