وحدت سبز

تحلیل جنبش سبز

وحدت سبز

تحلیل جنبش سبز

رسانه‌های غربی در قبال راهپیمایی میلیونی مردم ایران سکوت کردند

با گذشت چندین ساعت از خلق حماسه عظیم ملت ایران در 22 بهمن 89
رسانه‌های غربی در قبال راهپیمایی میلیونی مردم ایران سکوت کردند

 در حالیکه چند ساعت از راهپیمایی باشکوه مردم ایران در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی می‌گذرد، رسانه‌های غربی از جمله بی بی سی و سی ان ان که داعیه بی‌طرفی در سراسر دنیا دارند، در مقابل راهپیمایی عظیم مردم ایران سکوت اختیار کردند و این رخداد بزرگ را پوشش ندادند.

به گزارش فارس، در سی و دومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، میلیون‌ها نفر از مردم ایران در تجدید پیمان با راه امام خمینی(ره) و گرامیداشت روز 22 بهمن که سالروز پیروزی انقلاب است به خیابان‌ها آمدند و راهپیمایی باشکوهی را برگزار کردند.

علیرغم جمعیت گسترده‌ای که در تمامی ایران راهپیمایی برگزار کردند، شبکه‌های غربی همچون بی‌بی‌سی، سی ان ان، رویترز و حتی صدای آمریکا که حتی کوچکترین رخدادهای جهان را در سراسر جهان پوشش می‌دهند، سکوت اختیار کردند و با نادیده گرفتن جمعیت میلیونی در سراسر ایران تنها به پوشش اخبار تظاهرات مصر پرداختند.

برخی از رسانه‌ها نیز با کوچک جلوه دادن جمعیت میلیونی مردم ایران که در راهپیمایی روز 22 بهمن شرکت کرده بودند، تنها با فرافکنی گزارش دادند که دولت ایران مانع راهپیمایی مخالفان شده است.

برخی از کارشناسان بر این باورند که از آنجایی‌که تظاهرات گسترده در مصر با راهپیمایی میلیونی در ایران در روز 22 بهمن همزمان شده است و از ترس آنکه این دو رخداد شبیه به یکدیگر جلوه کنند، از پوشش خبری راهپیمایی گسترده ایران خودداری کردند.

رسانه‌های صهیونیستی همچون هاآرتص، یدیعوت آحارونوت و دیگر رسانه‌های صهیونیستی نیز با گذشت چندین ساعت از آغاز راهپیمایی گسترده 22 بهمن در ایران، سکوت کردند و به هیچ عنوان خبری از این رخداد منتشر نکردند.

راهپیمایی یوم الله 22 بهمن از ساعت 9 صبح امروز در تهران و در دیگر شهرهای انقلاب اسلامی برگزار شد تا جهانیان بار دیگر اعتقاد راسخ ملت ایران به آرمان‌های امام و شهیدان را نظاره‌گر باشند.

در مراسم یوم الله 22 بهمن در تهران محمود احمدی‌نژاد ریاست جمهوری اسلامی ایران سخن گفت و بعد از پایان یافتن سخنان رئیس جمهور راهپیمایان برای اقامه نماز جمعه به سمت دانشگاه‌ تهران به راه افتادند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد