وحدت سبز

تحلیل جنبش سبز

وحدت سبز

تحلیل جنبش سبز

خیانت به سبک مردی با عبای شکلاتی

خیانت به سبک مردی با عبای شکلاتی

خیانت به سبک مردی با عبای شکلاتی

“اگر در این انتخابات احمدی‌نژاد سقوط کند، عملاً رهبری حذف می‌شود، اگر به هر قیمتی و به هر شکلی اصلاحات دوباره به قوه اجرایی بازگردد، دیگر رهبری اقتداری در جامعه نخواهد داشت. سقوط اصولگرایی به معنای پایان اقتدار رهبری تلقی می‌شود و با شکست اصولگرایان باید قدرت رهبری را مهار کرد.”

این بخشی از سخنان محمد خاتمی در بهمن ۸۷ است که  توسط سردار جعفری در شهریور سال گذشته نقل شده است. فردی که همواره سعی می کند چهره ای مسالمت جو و میانه رو از خودش نشان دهد اما در واقع در پشت صحنه اهدافی متفاوت و غالبا بر ضد نظام را دنبال می کند و همانگونه که در سخنان فوق الاشاره مشهود است رهبری  و اصل ولایت فقیه را هدف قرار داده است.

علاوه بر این مورد ارتباطات مشکوک بین المللی محمد خاتمی در کنار حمایت های آشکار غرب از وی و سایر سران فتنه شرایطی را پدید آورده است که دیگر به راحتی می توان از خیانت وی به مملکت سخن گفت به نمونه ای کوچک از این حمایت ها توجه کنید.

آدام ارلی، سفیر آمریکا در بحرین درباره لزوم حمایت از سران فتنه می گوید:

آمریکا قصد دارد در ماه های آینده حمایت خود از اصلاح طلبان در ایران را «رسمی و علنی» کند. کاخ سفید همزمان با انجام مذاکرات ایران و گروه ۱+۵ نحوه حمایت از «رهبران معارض جدید» در ایران را پیگیری می کند. تحت هر شرایطی حمایت از اصلاح طلبان در ایران جزو گزینه های اصلی سیاست اوباما باقی خواهد ماند و ما روز به روز آن را پرقدرت تر خواهیم کرد. آمریکا قصد دارد تا همزمان با تشدید تحریم ها، اعمال فشار سیاسی علیه تهران را با حمایت «رسمی»، «علنی» و «گسترده» از موسوی و خاتمی وسعت بخشد؛ چرا که هیچ فشاری به دولت ایران بدون تقویت جریان های طرفدار غرب در ایران کارساز نیست. همین حالا هم این موضوع پنهانی نیست که ما از موسوی و خاتمی حمایت می کنیم، اما علنی شدن این حمایت همزمان با اعمال تحریم ها می تواند این فایده را داشته باشد که مردم ایران به این نتیجه برسند که تنها راه رهایی از تحریم ها گرایش به این افراد است.

تحت این شرایط  نیز خاتمی و یاران اش حتی یک واکنش به این حمایت ها نشان ندادند.کسانی که مدعی خط امام اند و دائما جهت تداوم حیات سیاسی خود به دروغ خود را منتسب به ایشان می کنند آیا سری به صحیفه نور زده اند؟

اگر خاتمی و همفکرانش این مطالب را از یاد برده اند و اخیرا بیشتر به آرای اندیشمندان مغرب زمین رجوع می کنند ، جمله ای را  به آنها یادآوری می کنیم:

هرگاه دیدید دشمنان از شما تعریف کردند معلوم می‌شود عیبی در کار است (صحیفه نور، ج ۱۷، ص ۲۵۰)

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد