وحدت سبز

تحلیل جنبش سبز

وحدت سبز

تحلیل جنبش سبز

باید با "بصیرت بخشی"، ریشه فتنه را خشکاند

 
باید با "بصیرت بخشی"، ریشه فتنه را خشکاند
آیت‌الله نمازی: ریشه فتنه 78 اگر خشکانده می‌شد شاهد فتنه 88 نبودیم

آیت‌الله نمازی به حضور رهبران فتنه 78 در درون حاکمیت وقت اشاره کرد و گفت: اگر در همان مقطع با آن افراد برخورد و ریشه فتنه خشکانده می‌شد شاهد حوادث سال گذشته نبودیم.

به گزارش شبکه ایران، آیت‌الله "عبدالنبی نمازی" عضو مجلس خبرگان رهبری در گفت‌وگو با شبکه ایران گفت: ریشه فتنه 88 همان جریاناتی بودند که ماجرای آشوب‌های شبه دانشجویی سال 78 را هدایت می‌کردند.

وی به حضور رهبران فتنه 78 در درون حاکمیت وقت اشاره کرد و گفت: در همان مقطع باید با آن افراد برخورد می‌شد تا وقایع سال گذشته پیش نیاید. رهبران فتنه 78 با وجود اینکه درون حاکمیت بودند اما در برابر آن نقش اپوزیسیون را بازی کردند.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه نظام به دلیل صعه صدر با سران و اصحاب فتنه 88 برخورد نکرد، گفت: در حال حاضر نیز سران فتنه آزاد هستند و به راحتی بیانیه می‌دهند و به راه ناصواب خود ادامه می‌دهند.

باید با "بصیرت بخشی"، ریشه فتنه را خشکاند

به گفته وی، با توجه به گذشت بیشتر از یکسال از فتنه 88، دیگر صبر مردم تمام شده است و مسئولان که حافظ مصالح و منافع ملی هستند باید تکلیف سران فتنه را مشخص کنند.

آیت‌الله نمازی با اشاره به اینکه هنوز ریشه فتنه 88 خشکانده نشده، به نقش خواص در این زمینه اشاره کرد و گفت: وظیفه خواص آگاهی دادن به افکار عمومی و افشا کردن ماهیت فتنه و بصیرت دادن به مردم است تا زمینه برای تجدید قوا و ایجاد یک فتنه دیگر فراهم نشود. رهبر معظم انقلاب نیز در تمام دیدارهایشان روی افشای ماهیت فتنه و بالا بردن بصیرت مردم تاکید دارند.

وی در پایان تصریح کرد: شاید به مرور زمان و براساس مصالح ملی، اسنادی را که حاکی از ارتباطات فتنه‌گران با کشورهای اروپایی و آمریکاست، منتشر تا روشن شود چه خیانت عظیمی در پشت پرده آشوب‌های سال گذشته وجود داشته است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد