وحدت سبز

تحلیل جنبش سبز

وحدت سبز

تحلیل جنبش سبز

وعده شما و من و امثال من در پل صراط!

وعده شما و من و امثال من در پل صراط!
 
پدران ارجمند! هر روز وضع پوشش و آرایش زنان و دختران در خیابانهاى مملکت اسلامى زننده‏تر و تحریک کننده‏تر مى‏شود و این وسط شمایید و دلمشغولى‏هاى اقتصادى سیاسى‏تان و من و امثال من هم دست به گریبان با شیطان و فتنه‏هاى آن به امان خدا رها شده‏ایم!
مقامات مسوول!!!
اینجانب یک پسر دانشجوى ۲۰ ساله هستم! پدر و مادر به من حلال و حرام را آموخته‏اند و خودم هم چیزهایى در خصوص احکام و دیانت یاد گرفته‏ام! آنچه مى‏نویسم حرف من نیست که وصف حال هزاران جوان مثل من است! 

آقایان! هر چه باشد شما حکم پدر ما را دارید! و آدم اگر با پدرش درد دل نکند و راه چاره نخواهد پس یقه چه کسى را بگیرد! خودتان مى‏دانید اوج نیروى شهوت در جوانى است و هنگامى که جوانى مثل من (که به دلیل مشکلات متعدد اقتصادى تا چند سال بعد خواب ازدواج را هم نمى‏توانم ببینم!) 

روزانه با صدها صحنه شیطانى مواجه مى‏شوم چه باید بکنم؟ به برکت تساهل و تسامح شما اوضاع بى‏حجابى و فتنه‏گرى در خیابانهاى مملکت هر روز زننده‏تر از دیروز است! شاید شما وقت ندارید که نگاهى به اوضاع خیابانها بیندازید! و شاید هم شیشه‏هاى دودى خودروهاى پلاک قرمزتان اجازه امکان تماشاى واقعیت را شما سلب کرده است! 

پدران ارجمند! هر روز وضع پوشش و آرایش زنان و دختران در خیابانهاى مملکت اسلامى زننده‏تر و تحریک کننده‏تر مى‏شود و این وسط شمایید و دلمشغولى‏هاى اقتصادى سیاسى‏تان و من و امثال من هم دست به گریبان با شیطان و فتنه‏هاى آن به امان خدا رها شده‏ایم! 

آخر چرا باید دختران دانشجو اجازه پیدا کنند با زننده‏ترین پوشش و تحریک کننده‏ترین آرایش به دانشگاه (از دولتى گرفته تا آزاد و غیر انتفاعى و علمى کاربردى و...) بیایند و کسى به سایه آنها هم چپ نگاه نکند؟ راستى اگر شما عالیجنابان جاى ما بودید چه مى‏کردید؟ نکند نعوذبالله حضرت یوسف مى‏شدید؟ که اگر این گونه بود و شما قدرتش را داشتید ما نه تقواى شما را داریم و نه قدرت شما را! به نظر شما جوانى مثل من تا کى مى‏تواند در مقابل وسوسه‏هاى شیطانى مقاومت کند! وقتى بیش از پنجاه، شصت درصد همکلاسان ما (که روزانه تا هشت یا نه ساعت وقت‏مان به صورت مشترک در کلاس درس و آزمایشگاه و محوطه دانشگاه مى‏گذرد) مبتلا به بى‏حجابى و رفتار زننده و آرایش محرک باشند و هر ثانیه بر آتش شهوت بنزین بپاشند کدام انسان عادى قادر به مقاومت خواهد بود که از من و امثال من توقع عفت و پاکدامنى و تقوا دارید! کجاى عقل و منطق و شریعت نوشته‏اند که هر لحظه به آتش شهوت دامن بزنید و بعد از جوان توقع پاکى داشته باشید! 

گاه بى‏گاه خبر سقوط برخی را در دام شهوت مى‏شنویم! و این یعنى حتى تاهل و سن بالا و آبروى اجتماعى هم نمى‏تواند همیشه در مقابل وسوسه‏هاى شهوت مقابله کند! پس چگونه من جوان مقاومت کنم! و تا کى! آیا امیدى به اصلاح هست؟ الان دو سال از حضور من در دانشگاه (که دولتى هم هست!) مى‏گذرد اما هر چه کرده‏ام نتوانستم معنویت قبل از دانشگاه را هم حفظ کنم! باور کنید شما هم اگر جاى من باشید و روزانه با صدها مدل رنگارنگ و شیطانى از بى‏حجابى در کوچه و خیابان و دانشگاه برخورد کنید بالاخره در یک مورد هم که شده تسلیم شیطان خواهید شد و به گناه تن خواهید داد!خواه گناه چشم باشد خواه گناه همکلامى با نامحرم و خواه...! 

در این میان اگر خیلى قدرتمند باشم و هنرمند، تمام فکر و ذهنم مشغول این است که چگونه از دامهاى شیطان فرار کنم! 

خدا وکیلى دیگر توان و نیرویى براى من و امثال من باقى نمى‏ماند تا به تولید علم فکر کنیم یا عدالتخواهى یا مقابله با مفاسد اقتصادى یا...! 

آقایان مسوولین! شمایى که احتمالا خود و اهل بیتتان همگى ملبس به زره پولادین تقوا هستید و اوضاع افتضاح فساد و بى‏حیایى فزاینده در مملکت و دانشگاهها دل و دامن پاکتان را آلوده نمى‏کند! فکرى به حال من و امثال من بکنید! 

من و امثال من آدمهایى هستیم معمولى که دوست داریم از خدایمان اطاعت کنیم! اما اگر روزانه در مقابل صدها وسوسه قرار بگیریم و فقط در یک یا دو مورد شکست بخوریم آنگاه دیگر پس از چهار سال حضور در دانشگاه دین و ایمانى برایمان باقى نخواهد ماند و شما هم در این گناه با ما شریک هستید! شمایى که ادعاى اصولگرایى مى‏کنید و با راى مردم و به امید اصلاح وضع مملکت به قدرت رسیده‏اید اما نسبت به هجوم روزافزون گناه و فساد به قلب و روح جوانان مملکت بى‏توجهید!شما که با بى‏خیالى و تساهل زمینه گناه و بى‏عفتى در دانشگاهها و کوى و برزن مملکت را فراهم آورده‏اید! شما که در مقابل ممنوعیت قلیان و تغییر ساعت بانکها واکنش نشان مى‏دهید اما در مقابل هتک روزانه حرمت احکام الهى چشم فرو مى‏بندید! خدا کند که توجیهات شما در قیامت به کارتان بیاید! وعده شما و من و امثال من در پل صراط! 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد