وحدت سبز

تحلیل جنبش سبز

وحدت سبز

تحلیل جنبش سبز

منتجب نیا: حزب اعتماد ملی هیچ نقشی در فراخوان راهپیمایی 25 بهمن

منتجب نیا: حزب اعتماد ملی هیچ نقشی در فراخوان راهپیمایی 25 بهمن نداشته و من آن را رد می کنم

رسول منتجب نیا درگفتگو باریفنادرمورد  اعلام فراخوان برای راهپیمایی 25 بهمن ماه از سوی "گرامی مقدم "سخنگوی حزب اعتماد ملی اظهار داشت : پس از پلمب شدن دفتر مرکزی این حزب هیچگونه فعالیت رسمی نداشته وساختار آن بهم ریخته است 

وی افزود : شورای مرکزی که مرکب از 61 نفر است جلسه ای برگزار نکرده و طبعا مصوبه ای نیز نداشته .

منتجب نیاز افزود : سخنگوی حزب تا زمانی سخنگوست که مصوبات شورای حزب را اعلام کند نه نظر شخصی خود یا فرد دیگری .

رسول منتجب نیا با بیان انیکه شورا هیچ جلسه و مصوبه ای را اعلام نکرده گفت : اگر بپذیریم که گرامی مقدم سخنگوی اعتماد ملی است در زمانی باید اظهار نظر کند که شورای حزب جلسه برگزار کرده باشد.

وی با تاکید بر رد نظرایشان گفت : من اعلام می کنم که حزب اعتماد ملی در این مورد نظری ندارد و آقایان نظر شخصی خود را اعلام کرده اند نه نظر حزب.

منتجب نیا افزود : نه سخنگو و نه قائم مقام حق ندارند از زبان یک تشکیلات گسترده و فراگیر بدون طی کردن مراحل اظهار نظر کند.

وی در خصوص فراخوان و بیانیه کروبی گفت :موضع ما همان موضع اولی بود که در 22 بهمن از مردم دعوت کردیم و بنده به عنوان مسوول یکی از مبادی راهپیمایی از مسجد امام جعفر صادق (ع)‌همراه با علما و مردم مساجد مسیر را طی و از انقلاب و آرمانهای امام (ره ) دفاع کردیم ، ما همه ساله اینکار را انجام می دهیم ، موضع ما دفاع از انقلاب و آرمانهای امام در چارچوب قانون اساسی و نظام جمهوری اسلامی است .

منتجب نیا در باره مواضع حزب پس از انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت : دفتر حزب اعتماد ملی مدتی کوتاه پس از انتخابات پلمب و جلسات آن نیز به طبع این تعطیلی برگزار نشد و ما هیچگونه نشستی نداشتیم تا موضعی اعلام کنیم .

وی اظهار داشت حزب بجز یکی دو مرتبه اطلاعیه مناسبتی که برای برخی ایام داده شد هیچ جلسه و موضعی نداشتیم . اگر در اینده قرار شد حزب فعال شود آنوقت شورای مرکزی پس از برگزاری جلسه مصوبات خود را اعلام می کند.

رسول منتجب نیا در مورد سایت سحام نیوز گفت : ‌سحام نیوز ابتدا به عنوان سایت حزب اعتماد ملی تاسیس شد و مسوولیت آن بر عهده "گرامی مقدم" بوده که پس از تعطیلی حزب خوب بود این سایت تعطیل می شد و فعالیت نمی کرد .

وی افزود : هرکسی می تواند سایت مستقل داشته باشد مثل خود من و متاسفانه سایت سحام نیوز همچنین فعال است و من به عنوان قائم مقام حزب اطلاعی از گرداننده یا گردانندگان آن ندارم .

قائم مقام حزب اعتماد ملی با انتقاد از عملکرد این سایت گفت : انتظار داریم این سایت شخصی شود ، اعضای حزب نباید بدون دلیل پاسخگوی مطالبی باشند که نه اعضای شورا و نه قائم مقام از اخبار و تحلیلهای آن اطلاع ندارند بنا براین چگونه می توانند پاسخگوی آن باشند .

من چند ماه یکبار و در صورت داشتن دسترسی و فرصت به سایت سری می زنم اما غالبا از مطالب آن بی اطلاع هستم و کار گردانندگان آن را صحیح نمی دانم ، سایتی که به نام حزب فعال باشد ، در زمان تعطیلی حزب قطعا باید تعطیل شود.

وی ادامه داد : راه اندازی سایت شخصی هزینه سنگینی ندارد ، این سایت می تواند شخصی باشد که در این صورت مسوول مطالب و تحلیلهای آن کسانی هستند که آن را مدیریت می کنند نه افراد بی اطلاع .

منتجب نیاز مواضع کروبی پس از انتخابات را نظر شخصی وی اعلام کرده و صحت و سقم آن را نیز باید خودشان بگویند ، نظر ایشان شخصی است و حزب در این قضایا مواضعی نداشته چرا که حزبی نبوده که بخواهد موضع گیری کند.

وی افزود :‌ من از موضع خود سخن می گویم و نمی توانم در مورد مواضع ایشان سخن بگویم ، من شخصا پایبند مواضع امام ونظام جمهوری اسلامی و آرمانهای انقلاب هستم هر کسی عقیده خود را دارد و پاسخگوی عملکرد خود است .

منتجب نیا نقش ضد انقلاب در جریان فتنه را پر رنگ خوانده و گفت : وقتی حرکتی اعتراض آمیز بوجود می آید طبیعی است گروهها و جریانهای مختلف وارد عمل شوند ، این اعتراض زمانی که به سطح جامعه پهن می شود افراد فرصت طلب از هر گروه و با انگیزه های مختلف از فضا به نفع خود استفاده می کنند و هر کس در راستای عقاید خود وارد عمل می شود.

وی راهپیمایی 22 بهمن را یک اصل دانسته و افزود : من مردم را به شرکت در آن دعوت کرده و این روش سی و چند ساله من است و تا زنده هستم آن را ادامه خواهم داد.

وی با تاکید بر اینکه هیچ ارتباطی بین سایت سهام نیوز و حزب اعماد ملی نیست افزود : حزبی که تعطیل است پس هیچ نشست و مصوبه ای ندارد .

قام مقام حزب اعتماد ملی در خصوص فراخوان 25 بهمن گفت : من آن را رد

می کنم و حزب جلسه ای برگزار نکرده تا تصمیمی گرفته شود و فراخوان اعلام کند .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد