وحدت سبز

تحلیل جنبش سبز

وحدت سبز

تحلیل جنبش سبز

پایگاه خبری تایمز اذعان کرد:موسوی و کروبی در پروژه خود هیچ شانسی



پایگاه خبری تایمز با اشاره به حضورگسترده ملت بزرگ ایران در 22 بهمن و حمایت از قیام مصر نوشت: سران فتنه هیچ شانسی برای به خیابان آوردن ایرانی‌ها ندارند چرا که پروژه موسوی و کروبی را ملت بزرگ ایران از پیش شکست داده اند.

 پایگاه خبری تایمز در گزارشی نوشت: ایران پرچم‌های مصر را در روز جمعه همزمان با سی ودومین سالگرد پیروزی انقلاب 1979 به اهتزاز درآورد و از قیام مردم مصر حمایت کرد.
این گزارش در ادامه نوشت، در همان روزی که خیابان‌های قاهره از انبوه معترضین مصر پر بود در خیابان‌های شهر‌های ایران نیز مملو از جمعیتی بود که در میادین شهر‌ها ازجمله میدان آزادی تهران جمع شده بودند تا سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی 1979 را جشن بگیرند.
 در دستان جمعیتی که به خیابان‌ها آمده بودند علاوه بر گل، پرچم‌های جمهوری اسلامی ایران  و پوستر‌های از آیت‌الله خامنه‌ای، پرچم‌های مصر نیز به چشم می‌خورد.
 این گزارش در ادامه با اشاره به درخواست سران فتنه برای برپایی راهپیمایی جداگانه در حمایت از مردم مصر نوشت: درحالیکه سران فتنه به دنبال اخذ مجوز راهپیمایی روز دوشنبه هستند به نظر نمی‌رسد در روز دوشنبه هیچ اتفاقی رخ دهد.
 این گزارش همچنین با اشاره به همزمانی انقلاب اسلامی و استعفای مبارک و پیروزی مردم مصر نوشت: ایرانی ها در روز جمعه حمایت خو

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد