وحدت سبز

تحلیل جنبش سبز

وحدت سبز

تحلیل جنبش سبز

می روم تا انتقام روز عاشورا بگیرم

می روم تا انتقام روز عاشورا بگیرم
انتقام عاشورا

 از گوشه و کنار و سایتهای ضد انقلاب و ضد اسلامی شنیده شد که بعضی از خدا بی خبران و بی خردان بیانیه داده اند که روز 25 بهمن را روز دفاع از جنبش به اصطلاح سبز نامیدند و به حمایت از این جنبش من در آوردی دست به اغتشاش و هرج و مرج در جامعه بزنند. به عنوان یک مسلمان و یک شهروند قابل ذکر میدانیم که امروز آنان هر چقدر نیز تلاش کنند نمی توانند به نتیجه برسند زیرا مردم هویت واقعی آنان را درک کرده اند و چهره واقعی آنان را شناخته اند و مردم با بصیرت به حمایت از رهبر خویش حضرت آیت الله خامنه ای مشت محکمی بر دهان وطن فروشان خواهند زد.

اگر فتنه گران سیلی خوردند به دلیل هتک حرمتی بود که به عاشورا داشتند و این روز عزیز را که امام حسین (ع) سرش را برای اسلام و پایداری آن فدا کرد به سخره بگیرند باید اعلام کنیم ما نمیگذاریم که فتنه گذشته تکرار شود و مطمئناً خوب بدانند با اغتشاش گران همانگونه میکینم که مختار ثقفی با شمر بن ذالجوشن و عمر بن سعد و ابن زیاد ملعون کرد و کاری میکنیم که فتنه گران دیگر نتوانند  به قلدرمآبی های خود ادامه دهند و به تدریج از صحنه محو  شوند.

اصحاب فتنه و سران آنان، موسوی، خاتمی و فرزندان هاشمی خوب بدانند ما انتقام سنگین فتنه عاشورا را از شما و طرفداران بی دینتان خواهیم گرفت تا درس عبرتی برای همدستانتان اسرائیل و آمریکای جنایتکار باشد که مبادا دیگر به خودشان جرأت و اجازه  دهند که در مسائل داخلی ایران دخالت کنند و به اراجیف پوچ خود ادامه دهند زیرا دستشان را از بدنشان جدا خواهیم کرد.

دشمنان از همان ابتدای انقلاب تلاش کردند که مانع پیروزی های مردم در انقلاب شوند و پس از آن نیز با ایجاد جنگ تحمیلی تلاش کردند که مانع رشد و پیشرفت ما شوند

دشمنان از صدها سال قبل دشمنی با خدا و پیامبران را آغاز کردند و جسارت آنان تنها مختص به عاشورا نبود بلکه آنان همواره تلاش کردند جلوی حق و حقیقت را بگیرند.

یاوه گویان و بی خردان عالم بدانند که  کور خوانده اند تا بتوانند در 25 بهمن تظاهرات کنند یعنی ما به آنان اجازه نخواهیم داد زیرا 22 بهمن را روز پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع از مردم مسلمان و مظلوم مصر و تونس معرفی کرده اند شما هم چون همه مردم ایران زمین در این کشور زندگی میکنید باید از قوانین و مقررات حاکم بر ایران عزیز اسلامی تبعیت کنید.

ما باز هم میگوئیم: رهبر اگر فرمان دهد جان ناقابلمان  را فدای جان مبارکش میکنیم. تا کور شود هر آنکه نتواند دید.

بیاد روزهای دفاع مقدس افتادیم که همراه با رزمندگان می گفتیم"می روم تا انتقام سیلی زهرا بگیرم حال به تمام فتنه گران و سران ابله آنان می گوئیم مرویم تا انتقام روز عاشورا را بگیریم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد