وحدت سبز

تحلیل جنبش سبز

وحدت سبز

تحلیل جنبش سبز

برنامه ی باقلوا/ تغییر فوری برنامه راهپیمایی سبز ها


مهندس (م) روی مبل کاملا جا به جا نشده بود که صدای زنگ تلفن در خانه پیچید. دختر خانم که باتازگی به انتشار عکسهای جدید کلی مشهور شده بود جواب تلفن راداد . دکتر (م) از فرانسه پشت خط بود . وقتی صدای آن طرف سیم را شنید ؛کلی تبریک گفت و کمپین تصویری ایشان در آستانه روز عشاق را بی نظیرتحلیل کرد! بعد گوشی را مهندس گرفت .

 به دکتر گفت: خاک برسر این مردک نامبارک .مرتیکه نتونست 2 روز دیگر مقاومت کند تا ما راه پیمایی (سبز 2) را درحمایت مردم مصربرگزار کنیم. فوری فرارکرد .من می دانستم این مردک اهل مقاومت نیست.باز صد رحمت به محمد دماغ خودمان که چندماهی تخت و تاج را حفظ کرد! حالاماماندیم و یک راپیمایی میلیونی بالقوه!که نمی دانیم با چه موضوعی برگزار کنیم.
دکتر کمی از مهندس دلجویی کرد و به او آرامش داد وگفت : مهندس جون حرص نخور ! خودم الان با شیخنا صحبت کردم قرار شد ایده ای بدهیم باقلوا! تا راه پیمایی ما با عظمت بیشتری برگزار شود. مهندس که کنجکاو شده بود گفت چه ایده ای ؟ دکتر گفت : می دانی که روز 25 بهمن ماه یک مناسبت بین المللی است. یعنی روز جهانی عشاق است.
بنا بر این ماهم راه پیمایی مان را با همین موضوع بر گزار می کنیم وشعار مان را هم با کسب اجازه از رققای چپ " عشاق جهان متحد شوید !" می گذاریم.مهندس که از ایده جدید هیجان زده شده بود گفت :آفرین دکتر جون تو ماهی!پس پیش به سوی اتحاد باعشاق جهان. مهندس گوشی را که قطع کرد برای ارسال درخواست جدید به وزارت کشور فورا اقدام کرد تاتغییر درخواست را رسما به اطلاع مقامات برساند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد