وحدت سبز

تحلیل جنبش سبز

وحدت سبز

تحلیل جنبش سبز

راه‌اندازی ایستگاه جدید رادیو فردا در امارات

 راه‌اندازی ایستگاه جدید رادیو فردا در امارات

در پی دیپلماسی رسانه ای ایالات متحده علیه ایران، بیل ویتاکر مدیریت فرکانس و مانیتورینگ صدای آمریکا، از راه اندازی ایستگاه جدید پخش موج متوسط رادیو فردا در امارات متحده عربی خبر داد. بیل ویتاکر که از اعضای شورای پخش برنامه های ایالات متحده (BBG) است، گفت که این امواج از شهر دبی در امارات متحده عربی و از نیمه نخست ژانویه 2011 قابل دریافت است و بر روی موج متوسط 1314 کیلوهرتز (1000 کیلو وات) قرار دارد.



به گزارش کلمه ، رادیو فردا یکی از بخشهای نهاد اطلاعرسانی بین المللی ایالات متحده آمریکاست که با هزینه کنگره آمریکا و زیر نظر شورای پخش بین المللی دولت آمریکا(BBG) اداره میشود.
وظیفه شورای اطلاع رسانی بین المللی آمریکا که از ادارات دولت فدرال محسوب میشود؛ تقویت و گسترش لیبرالیسم، دموکراسی و ارزش های آمریکایی است.


رادیو فردا و وب‌سایت این رادیو که کار خود را از سال 1382 آغاز کرده، از جمله رسانه هایی است که علیرغم ادعای بی طرفی ، همواره مواضع تند و افراطی را علیه جمهوری اسلامی اتخاذ می کند، و در حالی که خود را طرفدار گردش آزاد اطلاعات معرفی می کند، همواره خبرهای ایران را با رویکردی یکسویه اطلاع رسانی می کند.
قابل ذکر است  رادیو فردا در کنار کار حرفهای خبر رسانی گزیدهای از موسیقی‌های پاپ ایرانی و غربی را نیز پخش می کند.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد