وحدت سبز

تحلیل جنبش سبز

وحدت سبز

تحلیل جنبش سبز

دشمن در جنگ نرم درصدد ایجاد فاصله میان مردم و روحانیت است

 دشمن در جنگ نرم درصدد ایجاد فاصله میان مردم و روحانیت است

حجت‌الاسلام والمسلمین ادیب یزدی گفت: یکی از اهداف دشمن در جنگ نرم ایجاد فاصله بین مردم و روحانیت است.

به گزارش کلمه ، حجت‌الاسلام مرتضی ادیب یزدی در مراسم بزرگداشت آیت الله محمدجواد ایازی در مسجد جامع نکا اظهار داشت: ما با ولایت فقیه زنده هستیم و پیروزی و سعادت جامعه ما در گرو پیروی از ولایت فقیه است و نباید این مرجع عالیقدر تنها گذاشته شود.

وی افزود: علما به دلیل فطرت پاک خود به دنبال اهل بیت (ع) افتادند و به همین دلیل است که نوابغی چون آیت الله ایازی رشد یافتند تا اهل بیت (ع) به‌درستی به جامعه معرفی شود.

این استاد حوزه بیان داشت: روحانیت در صحنه‌های مختلف انقلاب خود را به درستی به مردم نشان دادند و به کمک آنان شتافتند.

ادیب یزدی تصریح کرد: روحانیت متعهد شیعی راهگشای مردم در بیراهه است و مردم نیز به‌درستی به آنان اعتماد کرده‌اند و در تمام مراحل با آنان هم صدا و هم نوا هستند.

وی خاطرنشان کرد: بیت آیت الله ایازی به دلیل دوستی با اهل بیت (ع) و مودت دیرینه‌اش با ائمه اطهار (ع ) ماندگار شده است و مورد تمجید و تقدیر است و این چنین ماندگار شده است.

این استاد حوزه و سخنور کشور اضافه کرد: مجرای رحمت خداوند در مسیر بصیرت امت و بیداری و ارادت به مردم بوده است.

این روحانی برجسته ادامه داد: دشمن با جنگ نرم خود در پی آن است که بین روحانیت و مردم فاصله ایجاد کند ولی در این رابطه توفیق نداشته است چرا که مردم با پیروی از روحایت شیعی که مدافع حضرت زهرا (س) هستند، راه را از بیراهه تشخیص می‌دهند.

ادیب یزدی در ادامه با اشاره به ولایت‌مداری در جامعه بیان داشت: روحانیت دارای حس مسئولیت قوی نسبت به اسلام و مسلمین هستند و همین احساس مسئولیت آنان در جامعه، از آنان انسان‌های قوی ساخته است.

وی ادامه داد: روحانیت در برخی از موارد دستگیره مردم واقع می‌شوند تا مردم نجات یابند و این بیانگر ارتباط خالصانه آنان با خداوند و حق تعالی است.

ادیب یزدی خاطرنشان کرد: روحانیت با بهره‌مندی از انفاس قدسی در راهبری جامعه تلاش می‌کنند و این حمایت مردم از روحانیت نیز باید مستدام باشد و تبلیغات سوء دشمن در آنان تاثیرگذار نباشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد