وحدت سبز

تحلیل جنبش سبز

وحدت سبز

تحلیل جنبش سبز

اختاپوس فتنه بر سر جوانان غیور ایران بار دیگر سایه افکند

به بهانه فرا رسیدن روز دانشجو حامیان جریان فتنه یکبار دیگر با ایجاد نا آرامی و به بازی گرفتن احساسات جوانان سعی در ایجاد اغتشاش در کشور را دارند.

 

موسوی با انتشار بیانه ای اعلام کرده ،دولت قصد ایجاد نا آرامی در کشور را دارد و تلاش می کند جریان سبز را به عنوان مقصرین این حادثه معرفی کند ،این بیانیه سعی در منحرف و بدبین کردن مردم به دولتمردان نظام را دارد .

جریان فتنه 88 که از سوی عوامل غرب در ایران طراحی شده بود به هدف خود نرسید اما دست اندرکاران این جریان در خارج وداخل همچنان در انتظار فرصتی مناسب بر احیا آن و ایجاد اغتشاش و نا آرامی در کشور هستند.

16 آذر روز دانشجو فرصتی مناسب برای حامیان این جریان است تا با تحریک احساسات جوانان و به ویژه دانشجویان یکبار دیگر جو کشور را نا آرام سازند.

حامیان فتنه در جریان سازی گذشته احمدی نژاد را مسوول تشدید تحریم ها ی اقتصادی علیه ایران معرفی کردند و حال تلاش دارند برنامه ریزی جدید و ایجاد نا آرامی طرح اخیر دولت در تحولات اقتصادی کشور را کم اهمیت جلوه داده و از این سناریو بهره برداری سیاسی کنند.

آماده سازی افکار عمومی برای یک برنامه ریزی جدید توسط موسوی در حال شکل گیری است و رسانه های بیگانه از آن مطلح بوده و حمایت می کنند.

هر ساله رسانه‌های معاند با تبلیغات و اخبار خاص از این روز مهم به عنوان بستری مناسب برای راه اندازی جریان فتنه استفاده می کنند.

موسوی و دشمنان نظام در ایام محرم، و قدس نیز سعی در بهره برداری سیاسی از ناآرامی ها را داشتنند اما به لطف خدا و هوشاری مسوولان نظام تلاش‌های مذبوحانه‌ آنها به بن بست منتهی شد.

با توجه به فضای دانشگاهها و جامعه و هوشیاری جوانان غیرتمند ایرانی جریان جدید فتنه نیز به بن بست خواهد رسید .

16 آذر 1332 مبدأ تاریخی جنبش دانشجویی ایران است که خون سرخ دانشجویان پوینده حقیقت و عدالت بر سنگ‌فرش‌های دانشگاه تهران ریخته شد. جوانانی که طالب شهادت و آزادگانی از مکتب سیدالشهداء (ع) که رسوایی امپریالیسم جهانی و دیکتاتوری پهلوی را فریاد کردند.

حماسه آفرینی جوانان غیور این مرز و بوم  در شرایط و زمانی شکل گرفت و نفس حیات بخش آنان در گرمگاه سینه سرد شد که اتحاد استکبار و دیکتاتوری در خانه علم و محیط فضل و دانش تجدید عهد می‌شد.

کوس رسوایی این اتحاد شوم و نامبارک از گلوی جوانان دانشجوی مسلمان ایران، مبارزه‌ای آگاهانه با استکبار و استعمار را در جهان طنین‌افکن کرد.

موسوی که دایه دلسوز تر از مادر شده میخواهد رشادت و حماسه جوانان در سال 1332 را به بیراهه کشاند و با همدستی غرب به خواسته های سیاسی دست یابد

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد