وحدت سبز

تحلیل جنبش سبز

وحدت سبز

تحلیل جنبش سبز

نقش موثر مهدی هاشمی در فتنه 88


نقش موثر مهدی هاشمی در فتنه 88
مهمترین دلیلی که گمانه زنی ها در خصوص نقش موثر مهدی هاشمی در فتنه 88 را اثبات می کند عدم بازگشت وی به کشورمان است.

رئیس اداره سیاسی سپاه پاسداران گفت: مهمترین دلیلی که گمانه زنی ها در خصوص نقش موثر مهدی هاشمی در فتنه 88 را اثبات می کند عدم بازگشت وی به کشورمان است.
یدالله جوانی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران با اشاره به نقش مهدی هاشمی در فتنه 88 گفت: سپاه پاسداران عقیده دارد با همه کسانی که در فتنه سال گذشته در خط دشمن و همنوا با دنیای استکبار به دنبال براندازی بودند باید طبق قانون و در نهایت عدالت برخورد شود.
وی افزود: یکی از افراد مطرح و اثرگذار در فتنه 88 مهدی هاشمی است و مهمترین دلیلی که این گمانه ها را مورد نقش موثر وی در فتنه 88 تقویت می کند عدم بازگشت مهدی هاشمی به کشور است.
رئیس اداره سیاسی سپاه پاسداران تصریح کرد: برنگشتن وی این گمانه را تقویت کرده است که آنچه در مورد نقش وی در فتنه سال گذشته مطرح است با واقعیت همخوانی دارد.
سردار جوانی تاکید کرد: افرادی که در فتنه سال گذشته موجب اخلال در امنیت ملی و بر هم خوردن نظم عمومی شده اند و در توطئه علیه نظام اسلامی شرکت نموده اند باید در دادگاه طبق قانون مورد محاکمه قرار بگیرند.
رئیس اداره سیاسی سپاه پاسداران افزود: با صدور حکم جلب مهدی هاشمی، دستگاه قضایی باید پیگیری های بعدی را برای دستگیری وی انجام دهد.
وی با بیان اینکه هر فرد در نظام اسلامی مسئولیت اقدامات خودش را دارد افزود: عدالت اسلامی اقتضا می کند هر فرد در هر جایگاه دچار خطا و گمراهی گردید بدون نگاه به جایگاه و موقعیت و انتصاب به افراد عالی رتبه طبق قانون مورد محاکمه قرار بگیرد.
جوانی با اشاره به سالهای اول انقلاب اظهار داشت: ما اگر به سالهای اول انقلاب برگردیم برخی از شخصیت های بلند مرتبه را مشاهده می کنیم که به دست خودشان حکم اعدام فرزندان را صادر کردند. در حال حاضر نیز نباید میان فردی بدون پشتوانه و فردی که نسبتی با مسئولان دارد تفاوت قائل شد./

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد