وحدت سبز

تحلیل جنبش سبز

وحدت سبز

تحلیل جنبش سبز

خاک برسرما که ازسیدحسن دفاع کردیم

خاک برسرما که ازسیدحسن دفاع کردیم
حضور سیدحسن خمینی در دیدار چهره های سیاسی با رهبرمعظم انقلاب و خوش و بش وی با رئیس جمهور باعث خشم در حد انفجار رسانه های ضدانقلاب شد. وی اخیراً افطارخانه عبداله نوری را به خاطر حضور وابستگان به گروهک های ضدانقلاب ترک کرده بود.

  به دنبال حضور سیدحسن خمینی در میان دیدارکنندگان با رهبری و صمیمیت وی با رئیس جمهور، انبوه رسانه های ضد انقلاب که تا پیش از این به دروغ از سیدحسن تمجید می کردند، زبان به عقده گشایی و فحاشی علیه وی کردند.
سایت صهیونیستی بالاترین که سال گذشته در اوج فتنه و به خاطر نشستن سیدحسن با سران فتنه در یک مجلس عروسی، به وی تبریک گفته و از او خواسته بود تا از پدر و پدربزرگ خود (مرحوم حاج سیداحمدآقا و حضرت امام رضوان الله تعالی علیهما) هم برائت بجوید، این بار نوشت: آخوند خوب آخوند مرده است.
این سایت صهیونیستی در مطلب دیگری که بالاترین امتیاز (394 امتیاز) را آورده، خطاب به سیدحسن نوشت: خاک بر سر من الدنگ احمق که در دفاع از تو چند خط نوشتم. به به اینجا رو با «آقا» عکس دو نفره می گیری؟ خاک بر سر من احمق! تو برو به مهمانی ما هم اینجا ]خارج از کشور[ در به در!
یکی دیگر از کاربران ضد انقلاب تصریح کرد «ما از خود خمینی چه خیری دیدیم که از نوه اش ببینیم». و بابک داد، کاتب فراری خاتمی در دولت اصلاحات که چندماه پیش از شجاع الدین شفا سلطنت طلب هتاک تمجید کرده بود، نوشت: عکسهایت دردآور بود. راستش دردم آمد. چی می شد می ماندی و همان تسبیحت را می چرخاندی؟ اجبار که نداشتی. آن وقت ما هنرمندها و ورزشکارها را به خاطر این دیدارها به نقد می کشیم.
یک کاربر بالاترین زیر این نوشته در کامنتی تصریح کرد: آقای داد آیا باید ایشان کار دیگری می کرد؟ از ایشان توقع چیز دیگری دارید؟ صادق باشیم. مگر نامه پدر او ]سیداحمد خمینی[ به آیت اله منتظری را نخوانده اید؟ آیا سیدحسن اجازه می دهد از پدرش انتقاد شود؟ آقای داد امیدوارم به من نگویید که سیاست نمی دانی و باید گام به گام پیش برویم. ما باید صداقت داشته باشیم... آخوند جماعت سر و ته یک کرباسند.
سایت صهیونیستی در مطلب دیگری تصریح می کند که سیدحسن خمینی از اول هم با جنبش سبز نبوده که حالا کسی بخواهد از او گله بکند: خدا وکیلی جوگیرتر از ما خودمونیم. یه روز عاشقیم یه روز فارغ. یه روز بابایی رو تا عرش می بریم بالا، فرداش با کله می کوبونیم زمین. بنده خدایی که از اول هم به طور مستقیم نگفته عضو جنبش سبزه، رفته به ضیافت که اون طرفی ها بودن. جرم کرده؟ مگه خودش اومده بود گفته بود که من رهرو جنبش سبزم که حالا بهش این طوری فحش میدین؟ حالا جالب اینه که توی اون ضیافته هاشمی هم بوده اما کسی به او پیله نمیکنه که چرا رفتی. در صورتی که موضع آقا حسن خمینی در قبال جنبش سبز درست مثل هاشمیه. آخه هیچ فکر کردین اصلا این آقا کیه که باید بعد از رهبری بیشترین تعداد عکس رو ازش توی اون مراسم گرفته باشن؟ من فکر میکنم دقیقاً نظر عکاس همین بوده که ما این چیزا رو ببینیم و بهش فحش و بد و بیراه بدیم. خلاصه اینکه اون نه رهبر جنبش سبزه و نه همراهش.
اما این حرف ها باعث التیام سوختگی نسبتاً شدید کاربران ضد انقلاب -وعمدتاً خارج نشین- بالاترین نشد چنان که یکی از آنها در پاسخ به این توجیهات نوشت: ماله کشی موقوف! این ماله کشیهای ما تا به کجا ادامه دارد؟ اگر افتخاری به دیدار احمدی نژاد برود، میگوییم که دست بزرگ فتنه میخواهد بین ما تفرقه بیاندازد، ما که از نیت او باخبر نبوده ایم!! اگر هنرمندان کشور به دیدار رهبر بروند، میگوییم مجبورشان کرده اند و چاره ای نداشته اند! اگر پروانه معصومی چادر بر سر فکند و با افتخار بگوید که من با تب سی و نه درجه به حضور رهبر رسیده ام، باز هم میگوییم که حالا یه چیزی گفته! عجب جماعت خوش خیالی هستیم ما! برای کارهای ناشایست هر کسی بالاخره توجیهی داریم! حالا که نوبت به حسن خمینی و رفسنجانی رسید واویلا! دیگر دست بزرگ فتنه رسماً از آستین درآمده و قصد نابودی جنبش سبز را کرده است! مهمانی اش مال آنها و ماله کشی اش مال ما آدمهای زودانگار و زودباور! این چه ویروسی است که وارد ذهن و جان ما کرده اند؟ تا حرف از حسن خمینی می شود، همه خفه شوند و نگویند که با وجود اینهمه تنش و مشکلات به وجود آمده اخیر، شرکت در ضیافت افطار در بیت رهبری دیگر چه صیغه ای است؟ تا حرف از رفسنجانی و کارهایش می شود، داد همه درمی آید که ای بابا الان چه وقت گفتن این حرفهاست؟ رفسنجانی وزنه سنگینی است که همه کار ازش برمیاد! تا حرفی از خرابکاری هایش پیش آید فریاد واویلا و برچسب های تفرقه انداز و... بر سر ما باریدن می گیرد!
هرچند که از این قبیل واکنش ها در میان محافل ضدانقلاب فراوان است اما به عنوان آخرین نمونه باید به نوشته سایت خودنویس استناد کرد که نوشت: «آنها موفق شدند، تا من این گونه بسوزم و تلخ و تند بنویسم».
شایان ذکر است مرحوم سیداحمد خمینی رضوان الله تعالی در وصیت نامه خود به سیدحسن و دیگر فرزندان خود سفارش کرده است که در همراهی و پیروی ولایت فقیه ثابت قدم باشند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد