وحدت سبز

تحلیل جنبش سبز

وحدت سبز

تحلیل جنبش سبز

شمقدری:دشمن می‌خواهد جریان انقلابی در سینما فعال نشود

شمقدری:  

دشمن می‌خواهد جریان انقلابی در سینما فعال نشود 

 

 

معاون سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: دشمن می‌خواهد جریان انقلابی در سینمای ایران فعال نشود.

به گزارش خبرگزاری فارس جواد شمقدری عصر امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان سمنان که در سالن غدیر استانداری سمنان برگزار شد، اظهار داشت: رسانه یک ابزار قدرتمند و در اختیار نظام است که اگر بی‌توجهی شود، کیان معنویت نظام را به جالش جدی می‌کشد و از این رو باید توطئه‌ها را بشناسیم و با آن برخورد کنیم.
وی ادامه داد: در هالیوود با ساخت فیلم‌های دروغین و منحرف، افکار عمومی را تغییر می‌دهند و ایران را مظهر شیطان معرفی می‌کنند و اگر این باور در دنیا و جامعه ما پذیرفته شود، خطری جدی ما را تهدید می‌کند.
معاون سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه یکی از توطئه‌های دشمنان این است که هنر سینما را یک هنر ضاله تلقی کنند، ادامه داد: ما نباید نسبت به حوزه سینمایی بی‌توجه باشیم و دلیل توطئه‌های دشمن این است که جریان انقلابی فعال نشود.
شمقدری با اشاره به فتنه‌های بعد از انتخابات گفت: توطئه‌گران، نقاب 20 تا 30 ساله خود را برداشته و از همه ظرفیت‌ها استنفاده کردند تا نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را منهدم کنند ولی با روشنگری‌های رهبر معظم انقلاب، نتیجه تغییر کرد و حرکت نظام تا 10 سال دیگر بیمه شد.
وی ادامه داد: باید بر روی کودکان برنامه‌ریزی کنیم و در مهدکودک‌ها و دبستان‌ها فرهنگ‌سازی شود.
معاون سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به اینکه باید سینما را یک فرصت بدانیم، گفت: همانگونه که روحانیت، احکام اسلام را بر روی منبر تبلیغ می‌کنند امروزه نگهداری دین در سینما و تلویزیون هم مهم است.
شمقدری افزود: باید در ساخت فیلم‌ها از روحانیت استفاده کنیم.

نظرات 1 + ارسال نظر
سیدعلی خامنه ای دوشنبه 14 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 16:26

همچون یونجه سبز باشید!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد