وحدت سبز

تحلیل جنبش سبز

وحدت سبز

تحلیل جنبش سبز

ایل و تبار قانون ستیزان در پارلمان

ایل و تبار قانون ستیزان در پارلمان
"جد مادری من، مرحوم آیت الله حاج سید محسن نبوی است که جد مادری آقایان لاریجانی ها هم هست. مادر آقایان لاریجانی ها، خاله مادر من و خاله همسرم می باشد." فامیلهای سببی و نسبی رئیس دانشگاه آزاد در مجلس شورای اسلامی هر چند که ذینفع نبودند اما به بهترین نحو از طرح وقف 25000000000000 تومانی اموال داشگاه آزاد حمایت کردند .

بعد از موضع گیری های اخیر مجلس در مورد دانشگاه آزاد ، بد نیست نگاهی به اقوام آقای جاسبی در مجلس بیاندازیم.
به گزارش صراط نیوز ، اولین شخص مطرح که دارای نسبت فامیلی با رئیس دانشگاه آزاد ، علی عباسپور رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس از طرفداران طرح جنجالی وقف دانشگاه آزاد است.
در جلسه شورایعالی انقلاب فرهنگی در زمان رای‌گیری برای اعضای جدید هیات موسس دانشگاه آزاد، میر حسین موسوی تنها یک رای آورد و علی عباسپور تنها کسی است که به او رای می‌دهد.
وی عضو شورایعالی برنامه ریزی درسی دانشگاه آزاد و رئیس دانشگده محیط زیست و انرژی دانشگاه آزاد واحد علوم و تحقیقات نیز هست.
علی مطهری ، نماینده اصلاح طلب تهران در مجلس شورای اسلامی و به صورت اتفاقی طرفدار طرح جنجالی مجلس ، از طرفی برادر زن برادر علی عباسپور است و از طرف دیگر برادر زن علی لاریجانی می باشد . وی بر سر این طرج جنجالی ، یکی از نمایندگان مردم را با الفاظ رکیکی مورد خطاب قرار داد و البته بعدا گفت نفهمیدم چه گفتم !
احمد توکلی در خاطراتش آورده: "جد مادری من، مرحوم آیت الله حاج سید محسن نبوی است که جد مادری آقایان لاریجانی ها هم هست. مادر آقایان لاریجانی ها، خاله مادر من و خاله همسرم می باشد."
بنا بر این گزارش ، فامیلهای سببی و نسبی رئیس دانشگاه آزاد در مجلس شورای اسلامی هر چند که ذینفع نبودند اما به بهترین نحو از طرح وقف 25000000000000 تومانی اموال داشگاه آزاد حمایت کردند .
نکته قابل توجه در بین اکثر این اقوام منتقد دولت بودن آ

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد